Een omnichannel-transitie en de uitdagingen binnen een offline-minded assortiment

THU 14:45 - 15:15

Lecture hall 4

Als bedrijf met meer dan 65 jaar meubel-ervaring, maak je ons weinig meer wijs over commerciële kansen. De klant weet ons te vinden door het enorme aanbod collectie en de ongekende mogelijkheden om het product naar eigen wensen te personaliseren. Toch veranderd de markt van vandaag elke dag en heeft het sturen op ‘onderbuikgevoel’ ook behoorlijke risico’s. Een paar jaar geleden was het hoofdzaak om zoveel mogelijk artikelen uit onze collectie in de webshop te plaatsen. Inmiddels wordt er steeds beter nagedacht over de keuzes binnen online collectie en de rol daarvan richting de omnichannel-strategie van Goossens.

  • Theme
    Strategy & growth

    In een moordende markt bewegen die in een moordend tempo verandert, is niet altijd makkelijk. Maar in 2021 verwacht de E-commerce markt een omzet te draaien van $4,5 triljoen wereldwijd - dat zijn achttien nullen. De markt is veranderd van een aanbod- naar vraaggestuurde economie. Digitaal is daarom allang geen trucje meer, maar een integraal onderdeel van de bedrijfsvoering. Strategy & Growth focust op de technologie die nodig is om het bedrijf te laten groeien.