Met E-commerce bijdragen aan een duurzamere wereld

WED 11:15 - 11:45

Lecture hall 4

Adyen

Duurzaamheid is een grote trend in onze samenleving. Yumeko beddengoed en badgoed is niet alleen zacht, maar ook ecologisch en ethisch verantwoord. Het duurzame alternatief voor de slaap- en badkamer. Het merk is bezig met een indrukwekkende e-commerce opmars, waarbij ze een helder doel voor ogen hebben: met ieder verkocht product een positieve duurzame impact maken. De Theory of Change van Yumeko is hun routekaart naar verandering. Het geeft aan wat het bedrijf wil en moet doen om hun missie ‘Change the world sleeping’ te realiseren.

In dit inspirerende verhaal deelt Yumeko oprichter Rob van den Dool praktijkvoorbeelden en handvatten hoe state-of-the-art e-commerce kan bijdragen aan een duurzamere wereld; en hoe sterke merken met loyale klanten én partners daaraan mee kunnen helpen. 

  • Theme
    Strategy & growth

    In een moordende markt bewegen die in een moordend tempo verandert, is niet altijd makkelijk. Maar in 2021 verwacht de E-commerce markt een omzet te draaien van $4,5 triljoen wereldwijd - dat zijn achttien nullen. De markt is veranderd van een aanbod- naar vraaggestuurde economie. Digitaal is daarom allang geen trucje meer, maar een integraal onderdeel van de bedrijfsvoering. Strategy & Growth focust op de technologie die nodig is om het bedrijf te laten groeien.