A

  • Alain Manche

    Digital Director

    5 tips voor bouwen van een internationale e-commerce omgeving

  • Alessio Pinna

    Founder

    Het ontstaan en de groei van Butlon Boodschappen

  • Alexander Van Slooten

    Managing Director

    Hoe gaat het nu eigenlijk met V&D..............?

  • Alexander Wijninga

    CEO & Founder

    Hoe Chatbot Loggi van Logistiekconcurrent de klantenservice naar een hoger niveau tilt

  • Alicja van Ewijk

    Adviseur duurzaamheid & logistiek

    Gedragsverandering: hoe verduurzaam je de check-out?

  • Anne van der Weerd

    Business Development

    Welke rol speelt voorraad bij de groei van Medpets?

  • Anoek van Dooremaal

    Manager Compliance, Security & Sustainabilty

    Sustainability in ecommerce. Van trend naar de norm

  • Arno Visser

    Head of Field Marketing

    Online een vakantiewoning aan- en verkopen? Vakantiemakelaar (Landal) doet het succesvol dankzij de juiste online marketingtools.

  • Axel Bernath

    SEO marketeer

    Internationale SEO met EasyToys, hoe EasyToys werkt aan internationale zichtbaarheid

B

  • Bart Jakobsen

    Supply chain manager

    Welke rol speelt voorraad bij de groei van Medpets?

  • Bart Koomen

    Digital Strategist

    Hoe een gerichte brandstrategie zorgt voor merkbekendheid en omzetstijging

  • Bart Meerdink

    Managing Partner

    5 digitale marketing trends post COVID-19

  • Bart Vintcent

    ceo

    Hoe Betersport met eigen merken extreem groeit op marketplaces

  • Bas Kroontje

    CEO

    De 10 geheimen van succesvolle eCommerce platforms geïntegreerd met Exact Online/Globe

  • Bas Urlings

    Co-Founder

    Je eigen merk opschalen op Marketplaces en klaar maken voor een miljoenen deal!

  • Bas van den Houten

    CCO

    Smartphonehoesjes.nl: Van webwinkel naar fabrikant

  • Bas Verhoogt

    Founder

    Het platform Werk aan de Muur: de weg van start-up naar scale-up

  • Bernadette Bijkerk

    CRO Specialist

    Single change vs. multi change a/b testen

  • Bert Berkers

    Eigenaar

    De kracht van de nichemarkt en samenwerken met een franchise organisatie

  • Bram Veenhof

    Director of Climate Neutral Applications

    Hoe kan e-commerce een drijfveer zijn in de klimaattransitie?

C

  • Casper Bakker

    CEO

    Eerst goed, dan snel: voorkom fouten in een efficiënt magazijn.

  • Chris Jongeling

    Oprichter en commercieel directeur

    MamaLoes, de eerste Twinkle 100 overstap van Magento naar Shopware 6. De 10 learnings!

  • Chris van Dongen

    Country Manager

    Het geheime ingrediënt voor groei en verbinding

  • Claus van Vught

    Oprichter en mede-eigenaar

    Hoe realiseer je 200% omzetgroei in 1 jaar? Tips en learnings van BBQuality en Happy Horizon

  • Coen de Kovel

    Oprichter & Aanjager

    PLUCK is een jongensdroom in uitvoering: ondernemen onder eigen voorwaarden.

  • Corine Noordhoff

    Bijzonder Hoogleraar Retail Marketing & Manager Analytics & Insights @A.S. Watson H&B Blx

    Waardevol of waardeloos: De 5 uitdagingen in het gebruik van data

D

  • Daniël Popal

    Managing Partner

    Hoe een gerichte brandstrategie zorgt voor merkbekendheid en omzetstijging

  • Daniel Ruff

    CEO

    B2B+B2C: ANDERE FUNCTIONALITEITEN, GEDEELDE OPLOSSING

  • Daniel Verhagen

    CCO

    Hoe realiseer je 200% omzetgroei in 1 jaar? Tips en learnings van BBQuality en Happy Horizon

  • Danny van den Burg

    Retail Lead

    Wat drijft de groei van de online bestedingen?

  • Dave van den Akker

    Directeur

    Professionele localisatie als USP voor een FinTech onderneming

  • Dennis Akkerman

    CEO

    Internationale SEO met EasyToys, hoe EasyToys werkt aan internationale zichtbaarheid

  • Dennis Kroon

    Co-founder van Ecommerce Accelerator

    Verhoog je klantretentie via email automation

  • Dennis van de Pol

    Directeur

    De kracht van onze Nederlandse E-Commerce toepassen op Cross Border

E

  • Emile Boelens

    Solutions Engineer

    DEZE 3 TRENDS WORDEN BIG BUSINESS IN E-COMMERCE - MOLLIE’S GUIDE TO GROWTH

  • Eric Lippens

    zaakvoerder

    Hoe EuroParcs razendsnel accelereert op de Belgische Markt

  • Erna Omercic

    Digital Marketing & E-Commerce Lead

    5 tips voor bouwen van een internationale e-commerce omgeving

  • Etienne Klein

    Webshop manager

    Hoe gebruik je verzend- en bezorgopties in de PostNL plug-ins?

G

  • Geert van der Heijden

    Creative Marketing Intelligence Expert

    300% omzetgroei dankzij Marketing-intelligence in coronatijd

  • Gerard den Bakker

    Accountmanager Fulfilment

    Jouw webwinkel succesvol op marketplaces

H

  • Hans Molenaar

    Directeur

    Van digital marketing naar digital business in B2B

  • Heidi van Eijk

    Founder

    Retouren: misschien wel de grootste troef in e-commerce

  • Heleen Beijers

    Online marketeer

    Hoe Obelink iedere kampeerder aan zich weet te binden

  • Hendrik-Jan Glerum

    CEO

    Wat maakt een merk een stérk merk? Luister naar de feedback van je klant.

  • Hugo de Bie

    Algemeen directeur

    Hoe Chatbot Loggi van Logistiekconcurrent de klantenservice naar een hoger niveau tilt

I

  • Inti De Ceukelaire

    Hacker Community Manager

    Hoe veilig is je webwinkel nu echt? Blijf kwaadwillende hackers voor

J

  • James Klymowsky

    CEO

    Instant-commerce de toekomst van lokale retail

  • Jan Klawer

    CMO & Co-Founder

    Innovatie mogelijk maken in de B2B Food & Drink industrie

  • Jan Landman

    General Manager

    Forecasting om organische omzet te voorspellen

  • Jan Willem van der Sterre

    Eigenaar

    Het e-commerce-avontuur van rasondernemer Jan Willem van der Sterre

  • Jasper Goeman

    Area Lead Sales & Alliances, Rabobank

    Van winkel naar webshop in 5 minuten met Rabobank en Pagewize

  • Jelle van den Berk

    Online Marketeer

    Online groei door klantinzichten en dropshipment

  • Jelte Bakker

    Client Strategy Consultant

    Conquering the cookieless era: wat staat adverteerders te wachten in een wereld zonder third party cookies?

  • Jente Kamphuis

    Oprichter en eigenaar van VIP Marketing, het online marketing bureau dat geen sprookjes vertelt.

    Winnen met leadgeneratie!

  • Jeroen Harinck

    Directeur

    MuseumDepotShop.nl - Haal het museum in huis

  • Jeroen van Eck

    Interim E-commerce Manager

    Een omnichannel-transitie en de uitdagingen binnen een offline-minded assortiment

  • Jerry van Leeuwen

    Director

  • Jesse Kroon

    Co-founder van Ecommerce Accelerator

    Verhoog je klantretentie via email automation

  • Joep van de Ven

    Algemeen directeur

    Hoe Betersport met eigen merken extreem groeit op marketplaces

  • Joep Verbunt

    Founder

    Q&A Met Joep Verbunt van Matt Sleeps

  • Joey Buys

    CEO

    Wat maakt een merk een stérk merk? Luister naar de feedback van je klant.

  • John Martens

    Mede-eigenaar & Operationeel Directeur

    Doorb - Iedere ochtend vers gebakken brood van je eigen lokale bakker aan je voordeur.

  • Jolien Mars

    Business Developer

    De digitale transformatie: van product- naar klantgericht werken

  • Joost Wels

    Directeur

    HelloChair, wat een eerste jaar! Joost Wels neemt je mee in de learning van het eerste jaar van HelloChair

  • Jorinda de Klerk

    Head of PPC

    Machine learning & Google Ads: 5 tips om de concurrentie te verslaan

  • Joris Aerts

    Manager E-Commerce & Business Development

    Cross-border Marketing & Vertalingen: best practices uit de succesvolle crossborder-strategie van EXIT Toys

  • Jules Schneider

    Founder

    User Generated Content: Paving the way for more inclusive product images.

  • Julia Lehnkering

    International Sales Manager

    How do online marketplaces work and how can they act as a sales booster in your multichannel strategy?

  • Just Hasselaar

    Senior Adviseur Public Affairs en Platform Economie

    Wat drijft de groei van de online bestedingen?

K

  • Kasper Kwant

    Co-Founder Pagewize

    Van winkel naar webshop in 5 minuten met Rabobank en Pagewize

  • Kemal Tas

    Founder & CEO

    Van marktplaatshandel naar een miljoenenbedrijf

  • Kijo Oudshoorn

    CCO

    Behaal meer dan 80% groei met dropshipping

  • Koen Egberts

    SEO specialist

    Met meerdere labels winnen van grote namen in de zoekmachine

L

  • Lars Haagsman

    Head of Sales

    Business for good: hoe impact maken en sales hand in hand gaan

  • Laurent Mainil

    CEO & Co-Founder

    Zo gebruik je data & AI voor het zetten van de meest optimale prijzen én kortingen op al je verkoopkanalen.

  • Linda van der Mark

    Digital Service Marketeer

    Hoe gebruik je verzend- en bezorgopties in de PostNL plug-ins?

  • Lisa van Veelen

    Productmanager Retouren

    Retouren: misschien wel de grootste troef in e-commerce

  • Loek Bosman

    Omnichannel Director

    Hoe Vitaminstore met nieuwe klantinzichten de omnichannel conversie verhoogt

  • Loes de Volder

    Eigenaar

    MamaLoes, de eerste Twinkle 100 overstap van Magento naar Shopware 6. De 10 learnings!

  • Lucas Hullegie

    Verkoopmanager

    Intertoys verhoogt conversie én reduceert CO2

  • Luke Theissling

    Head of Sales

    Intertoys verhoogt conversie én reduceert CO2

M

  • Maarten Vissers

    Managing Director

    Crossborder verzending: van België tot de VS

  • Maartje Weekers

    Marketingmanager

    Professionele localisatie als USP voor een FinTech onderneming

  • Marco Budding

    Manager Rental

    Hoe EuroParcs razendsnel accelereert op de Belgische Markt

  • Marit Pleune

    Programmamanager Retouren

    Retouren: misschien wel de grootste troef in e-commerce

  • Mark Gruntjes

    Business Developer

    Gedwongen vernieuwing in de klantreis; het risico nemen of afwachten? Learnings van Profotonet en Happy Horizon

  • Mark van Hattumn

    Directeur

    Zó integreer je jouw fysieke locaties optimaal in je SEO en SEA strategie

  • Marleen Nelemans

    Sustainability Manager

    PERRY en AKTIESPORT gaan voor goud door te luisteren naar klantfeedback

  • Marnix Broer

    Co-founder & CEO

    Van studentenkamer naar een marktplaats met meer dan 15 miljoen gebruikers per maand

  • Martijn Pijs

    Gedragspsycholoog

    Gedragsverandering: hoe verduurzaam je de check-out?

  • Martijn Tjho

    CEO

    Van eigendom naar toegang. Hoe BIYU consumenten toegang geeft en eigendom overbodig maakt.

  • Martin van Kranenburg

    Conversie- en neuromarketing spreker

    DE PSYCHOLOGIE VAN CONVERSIE ZIT IN JE COPY

  • Maurits Tiethoff

    Eigenaar

    Dobbi: Hoe bereik je 350% groei, open je 500 servicepunten en lanceer je in België ondanks de corona crisis

  • Michiel Arnoldus

    Business Manager OIL

    Ship from Store als de heilige graal tijdens een lockdown?

  • Michiel Bestebroer

    CEO

    Hoe merken en retailers kunnen overleven in de digitale jungle

  • Milad Kasigar

    Team Lead Enterprise

    Crossborder verzending: van België tot de VS

N

  • Niels Kolijn

    Partnerships Manager

    Marketing automation: 5 stappen naar een optimale klantbeleving

P

  • Patrick Vink

    Business Development Manager

    Hoe Vitaminstore met nieuwe klantinzichten de omnichannel conversie verhoogt

  • Patrick Petersen

    Digital commerce manager

    De 2021 mogelijkheden leadgen & social selling via LinkedIn

  • Paul Moers

    Marketing Expert

    F*ck de prijs, leve de service! – Door Paul Moers, Powered bij Packs

  • Phil Vonk

    Brand Manager

    Verkopen we auto’s écht online?

  • Pieter Schalk

    Innovation director

    CREËER EN STEL REAL-TIME BEZORG- EN AFHAALOPTIES BIJ: DE ULTIEME DOE-HET-ZELF CUSTOMER JOURNEY

R

  • Raymond Luijks

    Commercieel Manager

    Gedwongen vernieuwing in de klantreis; het risico nemen of afwachten? Learnings van Profotonet en Happy Horizon

  • Renske Jansen

    Project Manager Retail

    PERRY en AKTIESPORT gaan voor goud door te luisteren naar klantfeedback

  • Rob Hoitink

    Senior Product Consultant Online Payments

    Het nieuwe iDEAL, hoor alles over de aankomende veranderingen!

  • Rob van den Dool

    Founder & CEO

    Met E-commerce bijdragen aan een duurzamere wereld

  • Robin Roosdorp

    Marketing Manager

    Het geheime ingrediënt voor groei en verbinding

  • Ruben van Pelt

    Eigenaar

    Dobbi: Hoe bereik je 350% groei, open je 500 servicepunten en lanceer je in België ondanks de corona crisis

  • Rudolf Casteleijn

    Partner Manager NL/BE

    Winnen met leadgeneratie!

  • Rutger Wismeyer

    Interim Services

    3 pijlers om als merkfabrikant succesvol te zijn in eCommerce

  • Ruud Koster

    Team Lead Product Marketing

    Een omnichannel-transitie en de uitdagingen binnen een offline-minded assortiment

S

  • Sabine Croes

    Business Designer

    De mispercepties en waarde van Design Thinking

  • Sara Bijvoet

    Area Manager Benelux & Nordics

    Cross-border Marketing & Vertalingen: best practices uit de succesvolle crossborder-strategie van EXIT Toys

  • Sebastiaan van den Berg

    Marketing Specialist

    Online een vakantiewoning aan- en verkopen? Vakantiemakelaar (Landal) doet het succesvol dankzij de juiste online marketingtools.

  • Sem Oerlemans

    Marketing consultant

    Met meerdere labels winnen van grote namen in de zoekmachine

  • Sjoukje Eisma

    E-commerce Manager

    Hoe Pip Studio e-commerce wereldwijd opschaalt middels quick wins

  • Stefanie Richheimer

    VP Western Europe

    DEZE 3 TRENDS WORDEN BIG BUSINESS IN E-COMMERCE - MOLLIE’S GUIDE TO GROWTH

  • Stephan Mulders

    Programma Manager E-Commerce

    Intertoys verhoogt conversie én reduceert CO2

  • Stephanie Kuijstermans

    COO

    Het platform Werk aan de Muur: de weg van start-up naar scale-up

  • Steven Lubbers

    Directeur | Online Strateeg

    Forecasting om organische omzet te voorspellen

  • Stijn Bergmans

    Head of SEO

    Succesvolle SEO voor webshops met meer dan 500 producten

  • Stijn Markusse

    Eigenaar

    Boerschappen: Van Sociaal experiment naar Scale-Up

  • Stijn van Krimpen

    Head of Sales

    Instant-commerce de toekomst van lokale retail

  • Suzanne Smal

    Eigenaar

    B2B+B2C: ANDERE FUNCTIONALITEITEN, GEDEELDE OPLOSSING

T

  • Tamer Saglambilek

    Founder

    Hoe Pip Studio e-commerce wereldwijd opschaalt middels quick wins

  • Thomas Bak

    Eigenaar bij Smart Home Beveiliging

    Verhoog je klantretentie via email automation

  • Tibert Verhagen

    Lector Emerging Technology for Business

    Robots in retail: Waar zit de toegevoegde waarde voor de winkelier?

  • Tim Zuidgeest

    Mede-oprichter

    Zo kruip je écht in het brein van je (website) bezoeker

  • Torben Rathmann

    Director

    AH Compact - online boodschappen doen voor iedereen

  • Twan Van Essen

    E-commerce Manager

    VAN CONCURRENT NAAR MARKTLEIDER? FOCUS OP GROEI, NIET OP SOFTWARE!

V

  • Vincent Romviel

    Jurist en beleidsadviseur

    De nieuwe ontwikkelingen op het gebied van e-commerce wetgeving

W

  • Walter Morriën

    Oprichter

    De kracht van herhaling - Hoe je met een abonnementsmodel (en een beetje lef) de markt voor koffiecups op zijn kop zet

  • Willem van Rijswijk

    Veganizer & Marketing Manager

    Hoe houd je klanten hongerig door co-creatie?

  • Wouter Hol

    E-commerce Manager

    Een praktijkcase over digitale transformatie in B2B e-commerce