Neem jij deel aan de WWV Summer Edition in juli in de Jaarbeurs?

Waarom deelnemen aan de WWV Summer Edition? 

Al 15 jaar komt de gehele e-commerce branche bij elkaar op de Webwinkel Vakdagen. Op 7 & 8 juli 2021 gebeurt dat eenmalig in een aangepaste opzet. Veilig en geheel volgens RIVM-richtlijnen. Maar ook, zoals je van ons gewend bent, effectief, actueel en relevant.

Juist in deze tijd waarin digital commerce extra belangrijk is geworden, is deelname aan de Webwinkel Vakdagen Summer Edition een must voor jou als e-commerce leverancier. De beurs biedt een totaaloverzicht van oplossingen die nodig zijn voor blijvend e-commerce-succes, waarbij jij niet mag ontbreken!

Jouw marketingdoelstellingen behalen

Of het voor jou nu gaat om het genereren van leads, de naamsbekendheid van jouw organisatie vergroten bij je doelgroep en/of je organisatie als
thought leader profileren, onze account managers adviseren je graag over hoe deelname aan de Webwinkel Vakdagen jouw marketingdoelstellingen kan helpen te behalen.

This is in it for you

  • De hele e-commerce industrie in 2 dagen ontmoeten
  • Leads genereren
  • Jouw naamsbekendheid vergroten
  • Gericht netwerken met bestaande en nieuwe relaties
  • Kennis delen door bijv. het geven van een presentatie
  • Effectief nieuwe producten of diensten lanceren

Bekijk de video en ontdek waarom exposanten jou aanbevelen deel te nemen aan de Webwinkel Vakdagen!

Meer weten?

Neem contact op met een van onze account managers middels een oriëntatiegesprek en bekijk samen of deelname aan de WWV Summer Edition geschikt is voor jouw organisatie!

Wat exposanten zeggen over deelname aan de Webwinkel Vakdagen

Yellowgrape logo

"Dit is de enige beurs waar bezoekers daadwerkelijk komen om te kopen."

Johan Smits & Rik van den Wijngaard - Managing Director & Creative Director bij Yellowgrape

Lees de klantcase van Yellowgrape

ISM logo

"We halen elk jaar heel veel klanten uit de Webwinkel Vakdagen."

Jurjen Jongejan - Online Marketing Director bij ISM eCompany
 

Lees de klantcase van ISM eCompany

Oriëntatiegesprek plannen

Benieuwd of deelname aan de Webwinkel Vakdagen past bij jouw organisatie en doelstellingen? Vraag een oriëntatiegesprek aan met een van onze account managers, leg jouw situatie voor en ga samen op zoek naar een voorstel dat aan jouw wensen voldoet.

Bezoekersprofiel

Benieuwd of jouw potentiële klanten de Webwinkel Vakdagen bezoeken? Bekijk het bezoekersprofiel.

Meer informatie over het profiel van de WWV bezoeker

Bezoekersprofiel inzien