5 tips voor bouwen van een internationale e-commerce omgeving

WOE 14:45 - 15:15

Lezingenzaal 3

Een nieuwe e-commerce omgeving lanceren en optimaliseren? Daar komt nogal wat bij kijken. Niet alleen qua techniek en inhoud, maar ook op het gebied van strategie. In deze presentatie nemen we je mee in onze reis. Deze reis begon voor ons bij het stilvallen van alle business toen de corona-crisis toesloeg. In plaats van stil te zitten hebben wij met met onze inhouse development, digital marketing en e-commerce teams een nieuwe internationale e-commerce omgeving gebouwd. Daarmee hebben we pas een mooi succes behaald en de eerste miljoenen euro's omgezet. De beste learnings hiervan willen we graag delen. Ga je voor een single of multi domain strategie? En wat zijn zijn de beste learnings op het gebied van UX, CRO, SEO en meer? We maken een uitstapje naar de reisbranche waarin wij ons zelf begeven, maar zorgen ook voor concrete houvast en tips voor bedrijven die buiten dat boekje treden. We zorgen voor direct toe te passen acties om een e-commerce omgeving te excelleren, op basis van onze eigen ervaringen en learnings uit het proces.

Heb jij deze presentatie gemist of wil je hem graag nogmaals bekijken? De video-opnames van de lezingen zijn te vinden opĀ ons YouTube kanaal.

Bekijk video

  • Thema
    Strategy & growth

    In een moordende markt bewegen die in een moordend tempo verandert, is niet altijd makkelijk. Maar in 2021 verwacht de E-commerce markt een omzet te draaien van $4,5 triljoen wereldwijd - dat zijn achttien nullen. De markt is veranderd van een aanbod- naar vraaggestuurde economie. Digitaal is daarom allang geen trucje meer, maar een integraal onderdeel van de bedrijfsvoering. Strategy & Growth focust op de technologie die nodig is om het bedrijf te laten groeien.