AH Compact - online boodschappen doen voor iedereen

DON 14:00 - 14:30

Lezingenzaal 8

Albert Heijn wil er altijd en overal zijn voor klanten. Om de hoek, onderweg en online. Vooral gezinnen met kinderen en bedrijven bestelden in de afgelopen jaren veelvuldig online. De supermarkt zag een toenemende belangstelling bij kleine huishoudens – jong en oud - voor het thuis laten bezorgen van de boodschappen. Daarvoor werd AH Compact ontwikkeld, een nieuwe bezorgservice voor de snelgroeiende markt voor één- en tweepersoonshuishoudens.

Heb jij deze presentatie gemist of wil je hem graag nogmaals bekijken? De video-opnames van de lezingen zijn te vinden op ons YouTube kanaal.

Bekijk video

  • Thema
    Strategy & growth

    In een moordende markt bewegen die in een moordend tempo verandert, is niet altijd makkelijk. Maar in 2021 verwacht de E-commerce markt een omzet te draaien van $4,5 triljoen wereldwijd - dat zijn achttien nullen. De markt is veranderd van een aanbod- naar vraaggestuurde economie. Digitaal is daarom allang geen trucje meer, maar een integraal onderdeel van de bedrijfsvoering. Strategy & Growth focust op de technologie die nodig is om het bedrijf te laten groeien.