Cross-border Marketing & Vertalingen: best practices uit de succesvolle crossborder-strategie van EXIT Toys

WOE 14:00 - 14:30

Lezingenzaal 7

TextMaster

Bij het uitbreiden naar internationale markten komen e-commerce bedrijven veel verschillende uitdagingen tegen. Een goede crossborder strategie valt of staat bij een goed gelokaliseerde website met kwalitatief vertaalde content. Dit is essentieel voor het aantrekken en converteren van bezoekers op internationale markten. Maar hoe pak je dit efficiënt aan? Hoe houd je bijvoorbeeld de kosten in de hand bij grote volumes content, en hoe zorg je voor een goede ROI? Hoe behoud je de juiste tone of voice op andere markten én kun je toch zorgen voor een goede time-to-market? En hoe organiseer je dit allemaal, zonder dat je medewerkers fulltime met management van de vertaalde content bezig zijn? Deze, en vele andere vragen zullen tijdens deze presentatie beantwoordt worden aan de hand van concrete voorbeelden en ‘best practices' uit de succesvolle cross border strategie van EXIT Toys.

Heb jij deze presentatie gemist of wil je hem graag nogmaals bekijken? De video-opnames van de lezingen zijn te vinden op ons YouTube kanaal.

Bekijk video