De 2021 mogelijkheden leadgen & social selling via LinkedIn

DON 14:45 - 15:15

Lezingenzaal 7

LinkedIn heeft in 2019 en 2020 maar ook in 2021 - een enorme toolkit aan leadgen verhogende middelen uitgerold. Het ooit zo sobere - en puur zakelijk social network - kan zich nu meten met de features, zoals Facebook en Twitter deze kennen. Waar in de COVID-19 Facebook met een gratis webshop organisaties een manier van social selling heeft gegeven, lijkt LinkedIn nog verder te gaan op gebied van zakelijke contentmarketing en klantinteractie.

In deze praktische sessie leert Patrick Petersen (digital commerce manager, ervaren online marketeer, contentmarketeer en social media strateeg) meer over de nieuwe mogelijkheden die LinkedIn stories, livestream, de polls, de open for business en diverse contentmarketing mogelijkheden u bieden met leadgeneration en zakelijke storytelling!

Heb jij deze presentatie gemist of wil je hem graag nogmaals bekijken? De video-opnames van de lezingen zijn te vinden op ons YouTube kanaal.

Bekijk video

  • Thema
    B2B E-commerce

    De relatie tussen de B2B verkoper en zijn klant is gebaseerd op veelvuldig en intensief contact tussen beide partijen. B2B klanten zijn bedrijven die beslissingen maken op rationele gronden. Daarom is het van belang dat de transacties efficiënt en frictieloos verlopen.