De 7 essentials voor een B2B webshop geïntegreerd met Exact Online/Globe

DON 12:00 - 12:30

Lezingenzaal 4

Voor de meeste B2B bedrijven is de webshop een essentieel onderdeel van de business geworden. Ze kunnen niet meer zonder en meer dan 50% van de omzet loopt via dit kanaal.

Heb jij nog niet meer dan 50% directe omzet via je webshop? In deze sessie neemt Bas Kroontje je mee hoe je dit voor elkaar krijgt met 7 concrete voorbeelden en cases.

Voor groothandels, productiebedrijven en importeurs is een B2B webshop de grootste aanjager voor omzetgroei. Doel is om meer dan 50% van je omzet via het eigen directe digitale kanaal te laten lopen en dat iedere uitgegeven 1 EUR minimaal 4 EUR aan bruto marge oplevert. In deze sessie leggen we uit hoe de ambitieuze ondernemers achter deze B2B bedrijven dat realiseren.

Schaalbaarheid is daarbij tevens erg belangrijk. Een integratie met een ERP systeem, zoals Exact Globe of Exact Online, draagt enorm bij om een plotselinge groei goed te faciliteren. Tevens draagt de integratie bij om de afspraken die gemaakt zijn met klanten goed op te volgen. Of het nou gaat om offerteaanvragen of prijsafspraken, alles wordt via het B2B platform naadloos afgehandeld.

In deze sessie legt Bas Kroontje met 7 concrete voorbeelden uit hoe je het maximale uit je B2B webshop haalt. Na afloop kijk je anders aan tegen online zaken doen!

Bas Kroontje is de CEO van PANGAEA, 1 van de meest succesvolle Digital Agencies van Nederland en oprichter van KMGroup, een investeringsmaatschappij in Innovatieve Digitale ondernemingen.

Heb jij deze presentatie gemist of wil je hem graag nogmaals bekijken? De video-opnames van de lezingen zijn te vinden op ons YouTube kanaal.

Bekijk video

  • Thema
    B2B E-commerce

    De relatie tussen de B2B verkoper en zijn klant is gebaseerd op veelvuldig en intensief contact tussen beide partijen. B2B klanten zijn bedrijven die beslissingen maken op rationele gronden. Daarom is het van belang dat de transacties efficiënt en frictieloos verlopen.