De kracht van herhaling - Hoe je met een abonnementsmodel (en een beetje lef) de markt voor koffiecups op zijn kop zet

DON 13:15 - 13:45

Lezingenzaal 6

Benieuwd wat er bij komt kijken om succesvol een abonnementsmodel te lanceren in een verzadigde markt? In deze presentatie neemt Walter Morriën, mede oprichter van De Koffiejongens, je mee door het verhaal van De Koffiejongens.

De zoektocht naar het perfecte product, commerciële strategie, het opzetten van een schaalbare operatie, het komt allemaal aan bod in deze presentatie.

Heb jij deze presentatie gemist of wil je hem graag nogmaals bekijken? De video-opnames van de lezingen zijn te vinden op ons YouTube kanaal.

Bekijk video

  • Thema
    Marketing & online advertising

    Marketing is opvallen. Dat gebeurt onder andere door advertising. Advertising is een onderdeel van marketing en behelst het aanprijzen van producten of een service door middel van reclame. Marketing is ook het meten van de behoeften van je klanten om zo de verkoop te bevorderen. Zo simpel kan het zijn, maar zo simpel is het in werkelijkheid natuurlijk niet. In de huidige online wereld vecht iedereen om een plekje en verandert er iedere dag wel iets.