F*ck de prijs, leve de service! – Door Paul Moers, Powered bij Packs

WOE 13:15 - 13:45

Lezingenzaal 3

Packs


Ook webwinkels raken steeds meer verzeild in een negatieve prijsspiraal. Om dat te doorbreken is excellente service leveren een waardevolle oplossing, nee ... een must en daar hoort ook zeker de service en dienstverlening van de ‘last mile’ bij. Die moet in lijn liggen met het service- en aandachtsniveau dat u als webwinkel nastreeft én dat uw klant van u verwacht!
Want wát is een webwinkel zonder kwalitatieve bezorging? Wordt uw zending werkelijk thuis bezorgd of moet uw klant alsnog naar de winkel of een afhaalkluis?

Het bieden van excellente service en een excellente aflevering biedt veel meer kansen dan bedrijven nu zien en klanten zitten daar wel degelijk op te wachten.
Er wordt tè eendimensionaal gekeken. Een service organisatie moet je bouwen en dat begint bij service leiderschap. Bovendien moet je niet alleen je service echt waarmaken, maar ook leren verkopen. Een boek bomvol modellen, voorbeelden en praktische tips hoe je als bedrijf of organisatie écht dienstbaar kunt worden en klanten aan je kunt binden.

Eerst “dienen” en dan “verdienen”.

Packs biedt alle deelnemers aan de presentatie het boekje ‘F*ck de prijs, Leve de service’ van Paul Moers t.w.v. € 22,95 gratis aan.

Heb jij deze presentatie gemist of wil je hem graag nogmaals bekijken? De video-opnames van de lezingen zijn te vinden op ons YouTube kanaal.

Bekijk video

  • Thema
    Strategy & growth

    In een moordende markt bewegen die in een moordend tempo verandert, is niet altijd makkelijk. Maar in 2021 verwacht de E-commerce markt een omzet te draaien van $4,5 triljoen wereldwijd - dat zijn achttien nullen. De markt is veranderd van een aanbod- naar vraaggestuurde economie. Digitaal is daarom allang geen trucje meer, maar een integraal onderdeel van de bedrijfsvoering. Strategy & Growth focust op de technologie die nodig is om het bedrijf te laten groeien.