Gedwongen vernieuwing in de klantreis; het risico nemen of afwachten? Learnings van Profotonet en Happy Horizon

DON 11:15 - 11:45

Lezingenzaal 8

Happy Horizon - Digital Marketing

Profotonet staat bekend om het leveren van de hoogste kwaliteit fotoafdrukken, premium fotoboeken en wanddecoratie. Maar deze markt kwam vorig jaar flink onder druk te staan; er werd minder gereisd, er waren geen evenementen, geen schoolfoto's of trouwerijen. En dus moest Profotonet iets doen. Ze kozen voor vernieuwing in de klantreis en pakten, samen met digital marketing bureau Happy Horizon, door met de lancering van een volledig vernieuwd beeldmerk, huisstijl en website. Ook voegden ze daar een nieuwe fotoboeken-configurator aan toe. Profotonet zorgde voor productvernieuwing en -uitbreiding. Raymond Luijks, commercieel manager bij Profotonet, vertelt samen met Mark Gruntjes van Happy Horizon hoe zij vernieuwing aanbrachten in de klantreis.

Heb jij deze presentatie gemist of wil je hem graag nogmaals bekijken? De video-opnames van de lezingen zijn te vinden opĀ ons YouTube kanaal.

Bekijk video

  • Thema
    Marketing & online advertising

    Marketing is opvallen. Dat gebeurt onder andere door advertising. Advertising is een onderdeel van marketing en behelst het aanprijzen van producten of een service door middel van reclame. Marketing is ook het meten van de behoeften van je klanten om zo de verkoop te bevorderen. Zo simpel kan het zijn, maar zo simpel is het in werkelijkheid natuurlijk niet. In de huidige online wereld vecht iedereen om een plekje en verandert er iedere dag wel iets.