HelloChair, wat een eerste jaar! Joost Wels neemt je mee in de learning van het eerste jaar van HelloChair

WOE 14:45 - 15:15

Lezingenzaal 5

HelloChair is een omnichannel superspecialist in eetkamerstoelen. Het concept is bedacht vanuit de gedachte om iets te bieden wat de grote platforms niet hebben: een een zorgeloze customer journey waarbij er aandacht voor de klant is tijdens en na de verkoop en tevens het besef dat het verzenden van stoelen een specialisme is. Joost Wels neemt je mee in de learnings van het eerste jaar. Alle disciplines van e-commerce komen aan bod, van platform keuze tot online marketing en van fulfilment tot content marketing. Maar bovenal: hoe onderscheid je je als starter in een overvolle markt? Hoe belangrijk is de fysieke winkel in het concept? Denkt de klant ook in termen als front-end of back-end, of is voor de klant de bezorging misschien wel de front-end? Welke gevolgen had de corona crisis voor de start van HelloChair? En hoe kopen de millennials een stoel en hoe doen hun ouders dat?

  • Thema
    Strategy & growth

    In een moordende markt bewegen die in een moordend tempo verandert, is niet altijd makkelijk. Maar in 2021 verwacht de E-commerce markt een omzet te draaien van $4,5 triljoen wereldwijd - dat zijn achttien nullen. De markt is veranderd van een aanbod- naar vraaggestuurde economie. Digitaal is daarom allang geen trucje meer, maar een integraal onderdeel van de bedrijfsvoering. Strategy & Growth focust op de technologie die nodig is om het bedrijf te laten groeien.