Hoe EuroParcs razendsnel accelereert op de Belgische Markt

DON 11:15 - 11:45

Lezingenzaal 7

Vraaghetdebelg.nl

In deze case van EuroParcs geven we je concrete tips en handvatten om de Belgische markt op online gebied beter aan te sturen. Want de Belg laat zich niet zomaar verleiden!
Jouw Nederlandse ecommerce- of onlinestrategie kan je eenvoudigweg niet kopiëren naar België!
Wij geven je aan de hand van praktische voorbeelden concrete tips om jouw business in België online te laten groeien:

-Taal en cultuurverschillen online
-Clickpaths, flows en tussenpagina's
-Het belang van online partners in België
-Website optimalisatie
-Google Ads voor België inrichten
-Online Banners promotioneel maken terwijl ze niet promotioneel mogen zijn
- en veel meer

EuroParcs was al even actief op de Belgische markt, maar zag niet of nauwelijks boekingen binnenkomen uit België.
Samen hebben we de website gescreend
om landingspagina's concreter en geschikter te maken en hebben we de juiste clickpaths ontwikkeld om de Belg beter te begeleiden naar de boekingstool.

Op trafficvlak hebben we ook het promotiemateriaal en de google ads gestroomlijnd, met de juiste focuspunten voor deze markt en dit in synergie met de SEO content.

Maar vooral het social media plan en de uitvoering er van zorgde voor een mooie Nurture&Convert methode, die ook in de andere landen (Nederland en Duitsland) navolging kreeg, elk op hun eigen manier.

Tijdens deze case krijg je dus de beste handvatten om jouw Belgische online strategie en uitvoering op punt te zetten.

Heb jij deze presentatie gemist of wil je hem graag nogmaals bekijken? De video-opnames van de lezingen zijn te vinden op ons YouTube kanaal.

Bekijk video