Hoe gebruik je verzend- en bezorgopties in de PostNL plug-ins?

DON 12:00 - 12:30

Lezingenzaal 1

Postnl

Wist je dat het aanbieden van bezorgopties een positief effect heeft op jouw conversie?
Het aantal pakketten van webwinkels mét bezorgopties steeg in 2020 tot wel 23% meer dan van webwinkels zonder bezorgopties.
Als online shoppers een passende bezorgoptie kunnen kiezen in de check-out van de webwinkel is de kans dat het pakket in één keer geleverd kan worden ook groter. En dit kan weer leiden tot wel 26% hogere klanttevredenheid.

Tijdens deze lezing ontdek je welke verzend- en bezorgopties jij kan aanbieden via de plug-ins van PostNL en welke positieve effecten dat op jouw conversie kan hebben. PostNL biedt plug-ins aan voor verschillende webwinkelplatformen; Magento, WooCommerce, Lightspeed, CCV Shop en Shopify. Naast verzend- en bezorgopties print je ook eenvoudig en snel verzendlabels met deze plug-ins, ideaal voor een soepel verzendproces.
Als kers op de taart deelt Etienne Klein van DeZorgFirma zijn ervaring over het koppelen en het gebruik van de Shopify plug-in.

Heb jij deze presentatie gemist of wil je hem graag nogmaals bekijken? De video-opnames van de lezingen zijn te vinden op ons YouTube kanaal.

Bekijk video

 

  • Thema
    Logistics & fulfillment

    Of het nu onderdelen logistiek, aan-huis-leveringen of voorraadoptimalisatie betreft, een klant wil weten waar hij of zij aan toe is. Bezorgopties zijn een belangrijke factor bij de keuze van een consument voor de ene of de andere webshop. Duidelijkheid moet te allen tijde voorop staan. Daar hoort betrouwbare en real-time informatie bij. En natuurlijk hoort daar betrouwbare bezorging bij.