Hoe Obelink iedere kampeerder aan zich weet te binden

DON 15:30 - 16:00

Lezingenzaal 4

Kamperen is al jarenlang een traditie bij veel gezinnen in heel Europa. Door Corona werden vliegvakanties verleden tijd en was de camping één van de weinige manieren om vakantie te vieren. Een stijgende vraag naar producten & advies en een nieuwe doelgroep was het resultaat. Hoe kun je online zoveel klanten tegelijkertijd adviseren? En wat heeft Obelink gedaan om juist in deze tijd zoveel mogelijk te verbinden met nieuwe & bestaande klanten?

Obelink Vrijetijdsmarkt heeft een lange historie in kamperen en is dé online kampeerspecialist. In deze presentatie deelt Heleen Beijers (online marketeer) concrete tips over hoe je meerdere doelgroepen dient en blijft verbinden met je klant.

Heb jij deze presentatie gemist of wil je hem graag nogmaals bekijken? De video-opnames van de lezingen zijn te vinden op ons YouTube kanaal.

Bekijk video

  • Thema
    Content & Branding

    Content en branding zijn twee concepten die elkaar aanvullen. Content is waardevol zijn bij het opbouwen of uitbreiden van naamsbekendheid. Andersom bereikt content afkomstig van een bekend merk meer mensen. Steeds meer bedrijven voegen daarom content toe aan hun branding strategie.