Intertoys verhoogt conversie én reduceert CO2

WOE 12:00 - 12:30

Lezingenzaal 2

Fietskoeriers.nl

De lockdown stelde omnichannel retailers voor de uitdaging om fysieke winkels en webshops te verbinden. Waar de winkel zorgt voor klantbinding en persoonlijk contact is de webshop via het landelijke distributiecentrum kosteneffectief en 24 uur per dag geopend. Tegelijkertijd willen retailers steeds verder vernieuwen en verduurzamen binnen de bestaande processen en locaties. Intertoys, Paazl en Fietskoeriers.nl sloegen samen een groene koers in om ontvangers inzicht te geven in de beschikbaarheid en CO2-vrije bezorgmogelijkheden van producten vanuit zowel de fysieke als online winkel. Met een combinatie van een gebruiksvriendelijke check-out en de bezorging door een fitte fietskoerier verhoogt Intertoys haar conversie, krijgt de klant een betere ervaring én wordt de CO2-uitstoot gereduceerd. In deze presentatie delen Stephan Mulders van Intertoys, Luke Theissling van Paazl en Lucas Hullegie van Fietskoeriers.nl hun kennis en ervaringen.

Heb jij deze presentatie gemist of wil je hem graag nogmaals bekijken? De video-opnames van de lezingen zijn te vinden op ons YouTube kanaal.

Bekijk video