Machine learning & Google Ads: 5 tips om de concurrentie te verslaan

DON 14:00 - 14:30

Lezingenzaal 2

MvH Media

De toekomst van Google Ads campagnes ligt in de juiste, succesvolle inzet van machine learning. We kunnen steeds minder handmatige optimalisaties doorvoeren en moeten meer en meer vertrouwen op het machine learning algoritme van Google. Echter kunnen we Google door diverse ontwikkelingen wel van de juiste input voorzien om het systeem nóg slimmer te maken!

Maak jij al gebruik van alle beschikbare (nieuwe) technieken en ontwikkelingen? Laat jij het algoritme al optimaal voor jouw Google Ads campagnes werken? In deze presentatie neemt Jorinda je vanuit haar eigen ervaring mee in de 5 winning tips voor succesvolle inzet van machine learning binnen jouw Google Ads campagnes, waarom dit voor elke website van belang is en hoe jij hier direct meer uit kunt gaan halen.

Heb jij deze presentatie gemist of wil je hem graag nogmaals bekijken? De video-opnames van de lezingen zijn te vinden op ons YouTube kanaal.

Bekijk video

  • Thema
    Marketing & online advertising

    Marketing is opvallen. Dat gebeurt onder andere door advertising. Advertising is een onderdeel van marketing en behelst het aanprijzen van producten of een service door middel van reclame. Marketing is ook het meten van de behoeften van je klanten om zo de verkoop te bevorderen. Zo simpel kan het zijn, maar zo simpel is het in werkelijkheid natuurlijk niet. In de huidige online wereld vecht iedereen om een plekje en verandert er iedere dag wel iets.