Met meerdere labels winnen van grote namen in de zoekmachine

WOE 11:15 - 11:45

Lezingenzaal 1

Blauwe Monsters

Hoe boks je als kleinere partij met meerdere labels op tegen de grote namen? Hoe zorg je ervoor dat jouw eigen labels niet met elkaar concurreren, maar juist samen sterker staan in de zoekmachine? Hoe richt je met een bescheiden budget een slimme, resultaatgerichte digitale strategie in?

Tijdens deze casus geeft online marketingbureau Blauwe Monsters een kijkje in de (dubbele) digitale strategie van Minder.nl. SEO-specialist Koen Egberts en marketing consultant Sem Oerlemans nemen je mee door de uitdagingen, de aanpak en natuurlijk de behaalde resultaten. De presentatoren zorgen ervoor dat jij met veel praktische tips op het gebied van SEO en SEA de zaal weer verlaat, welke je direct kan toepassen op jouw webshop.

Als 100% onafhankelijke vergelijker opereert Minder.nl in een verzadigde markt waar energiecontracten vergelijken lastig is en veel tijd en moeite kost. Minder.nl vindt dat het anders kan en met hun labels kun je op simpele wijze het aanbod van leveranciers vergelijken en direct het scherpste contract afsluiten. Minder moeite en minder betalen voor energie!

Heb jij deze presentatie gemist of wil je hem graag nogmaals bekijken? De video-opnames van de lezingen zijn te vinden op ons YouTube kanaal.

Bekijk video

 

  • Thema
    Marketing & online advertising

    Marketing is opvallen. Dat gebeurt onder andere door advertising. Advertising is een onderdeel van marketing en behelst het aanprijzen van producten of een service door middel van reclame. Marketing is ook het meten van de behoeften van je klanten om zo de verkoop te bevorderen. Zo simpel kan het zijn, maar zo simpel is het in werkelijkheid natuurlijk niet. In de huidige online wereld vecht iedereen om een plekje en verandert er iedere dag wel iets.