PERRY en AKTIESPORT gaan voor goud door te luisteren naar klantfeedback

DON 12:00 - 12:30

Lezingenzaal 8

DHL Parcel

Onbetwiste omnichannel-kampioen worden, hoe doe je dat? Voor Perry en Aktiesport (Sports Unlimited Retail bv) is de strategie duidelijk: luister naar je klanten. Ook als het om bezorging gaat.

E-commerce is volop in beweging en de verwachtingen van de klant groeien met deze ontwikkeling mee. Niet alleen op het gebied van een goede online klantbeleving, maar zeker ook als het aankomt op de snelle en groene bezorging van hun vierpersoonstent of officiële Max Verstappen-fanshirt. Hoe ga je om met deze veranderende klantwensen en hoe betrekt Sports Unlimited Retail de bijna 100 winkellocaties hierbij?

Renske Jansen en Marleen Nelemans laten tijdens deze lezing zien dat ook jij met kleine stapjes het verschil kunt maken, en zo kunt inspelen op de bewustwording van de online consument.

Heb jij deze presentatie gemist of wil je hem graag nogmaals bekijken? De video-opnames van de lezingen zijn te vinden op ons YouTube kanaal.

Bekijk video

  • Thema
    Logistics & fulfillment

    Of het nu onderdelen logistiek, aan-huis-leveringen of voorraadoptimalisatie betreft, een klant wil weten waar hij of zij aan toe is. Bezorgopties zijn een belangrijke factor bij de keuze van een consument voor de ene of de andere webshop. Duidelijkheid moet te allen tijde voorop staan. Daar hoort betrouwbare en real-time informatie bij. En natuurlijk hoort daar betrouwbare bezorging bij.