Succesvolle SEO voor webshops met meer dan 500 producten

WOE 11:15 - 11:45

Lezingenzaal 2

MvH Media

Grote webshops lopen vaak tegen problemen aan in prioriteit. Een goede structurering van je webshop én van je assortiment heeft direct invloed op hoe Google je tegen je website aankijkt. Denk daarbij aan de specificaties van producten zoals merk, kleur, formaat, etc. Hoe beter je hier op inspeelt, hoe meer resultaat je hieruit zou kunnen halen met SEO. Maar het gaat daarin niet alleen om de koop-intentie van de zoeker. Ook in andere fases van de Customer Journey is het van belang om je SEO-strategie helder te hebben. Van inspireren tot adviseren, van kopen tot aftercare: SEO speelt een belangrijke rol in (gratis) verkeer naar je website. Stijn neemt je in deze presentatie mee in al deze fasen van de SEO Customer Journey en hoe je hierin met welke content je kunt inspelen.

Heb jij deze presentatie gemist of wil je hem graag nogmaals bekijken? De video-opnames van de lezingen zijn te vinden op ons YouTube kanaal.

Bekijk video

  • Thema
    Marketing & online advertising

    Marketing is opvallen. Dat gebeurt onder andere door advertising. Advertising is een onderdeel van marketing en behelst het aanprijzen van producten of een service door middel van reclame. Marketing is ook het meten van de behoeften van je klanten om zo de verkoop te bevorderen. Zo simpel kan het zijn, maar zo simpel is het in werkelijkheid natuurlijk niet. In de huidige online wereld vecht iedereen om een plekje en verandert er iedere dag wel iets.