Van digital marketing naar digital business in B2B

DON 10:30 - 11:00

Lezingenzaal 5

B2B organisaties zijn bezig met een inhaalslag t.o.v. B2C op het gebied van Digital Marketing. Digitale marketing alleen is niet meer genoeg. Er moet steeds meer (digitale) waarde toe voegen om te kunnen overleven. Dit betekent voor marketeers dat ze verder moeten kijken dan online marketing. En slim gebruik moeten maken van data om de klantbeleving te verbeteren en nieuwe digitale service proposities te ontwikkelen.

Wat kun je verwachten in deze sessie:
- Ontwikkelingen en trends binnen B2B organisaties
- Inspirerende voorbeelden van organisaties als: General Electric, Bosch, Volvo Trucks, John Deer en Caterpillar.
- Hoe je slim gebruik maakt van klant data

Heb jij deze presentatie gemist of wil je hem graag nogmaals bekijken? De video-opnames van de lezingen zijn te vinden op ons YouTube kanaal.

Bekijk video

  • Thema
    B2B E-commerce

    De relatie tussen de B2B verkoper en zijn klant is gebaseerd op veelvuldig en intensief contact tussen beide partijen. B2B klanten zijn bedrijven die beslissingen maken op rationele gronden. Daarom is het van belang dat de transacties efficiënt en frictieloos verlopen.