Wat maakt een merk een stérk merk? Luister naar de feedback van je klant.

WOE 13:15 - 13:45

Lezingenzaal 2

Feedback Company B.V.


We kennen ze allemaal, bedrijven waarvan we de naam horen en die meteen een goed gevoel oproepen. Dat is wat je wilt als ondernemer! Eén van de belangrijkste graadmeters hiervoor is klanttevredenheid. BBQ Experience Center scoort een ruime 9 in een sterk concurrerende markt en weet jaar op jaar te groeien met een uiterst loyale klantenbase. Hoe ze dit doen? Door een unieke aanpak in continue focus op klanttevredenheid en met deze inzichten haar reputatie steeds weer te verbeteren. Feedback Company & BBQ Experience Center delen hun beste inzichten hoe om te gaan met klantfeedback, ervan te leren en je onderneming er mee in de juiste richting te sturen.

Heb jij deze presentatie gemist of wil je hem graag nogmaals bekijken? De video-opnames van de lezingen zijn te vinden op ons YouTube kanaal.

Bekijk video

 

  • Thema
    Strategy & growth

    In een moordende markt bewegen die in een moordend tempo verandert, is niet altijd makkelijk. Maar in 2021 verwacht de E-commerce markt een omzet te draaien van $4,5 triljoen wereldwijd - dat zijn achttien nullen. De markt is veranderd van een aanbod- naar vraaggestuurde economie. Digitaal is daarom allang geen trucje meer, maar een integraal onderdeel van de bedrijfsvoering. Strategy & Growth focust op de technologie die nodig is om het bedrijf te laten groeien.