Zo kruip je écht in het brein van je (website) bezoeker

DON 15:30 - 16:00

Lezingenzaal 5

Wist je dat banner-blindness ook al voorkomt in promotionele emails?

Ontdek hoe een kijkje in het brein je helpt om de onbewuste hobbels in de customer journey weg te nemen. Ga mee op reis door de wereld van neuromarketing en usability.

Tim onthult hoe je hersenwetenschap kan gebruiken om meer breinvriendelijke websites, verleidende advertenties en overtuigende emails.

Heb jij deze presentatie gemist of wil je hem graag nogmaals bekijken? De video-opnames van de lezingen zijn te vinden op ons YouTube kanaal.

Bekijk video

  • Thema
    User experience & CRO

    Een geoptimaliseerde conversieratio (CRO) hangt samen met een goede user experience (UX). Dit draait om de interactie die een klant heeft met een product, website of mobiele app. Een goede UX zorgt voor een optimale conversieratio. UX gaat namelijk over de ervaring die de gebruiker heeft met het product. Deze hoeft niet altijd esthetisch optimaal te zijn, als het er maar voor zorgt dat de gebruikservaring positief is.